Soutěž Krušnohorská NEJ
Nominujte NEJ novinku cestovního ruchu za rok 2019
Veřejnost může opět ocenit nejvydařenější novinku v oblasti cestovního ruchu v Krušnohoří. SPO-NA, sdružující Destinační agenturu Krušné hory, Okresní hospodářskou komoru Most, Hospodářskou a sociální rady Mostecka a Euroregion Krušnohoří, vyhlásila soutěž Krušnohorská NEJ za rok 2019.
Turisté nejen z Ústeckého kraje mohou nominovat do soutěže tu novinku, která je v roce 2019 nejvíce oslovila. „Může to být akce, zážitek, nově otevřená restaurace, ubytování nebo třeba propagační materiál, nový časopis o cestování, aplikace, webové stránky, prostě cokoliv, co podporuje cestovní ruch v regionu. Podmínkou je, aby se jednalo o novinku z oblasti Chomutovska, Mostecka, Litvínovska, Bílinska, Teplicka a horské části Krušných hor,“ vysvětluje ředitelka Destinační agentury Krušné hory Petra Fryčková. Na nominaci svého favorita má každý čas do 31. března. Všechny nominované produkty zveřejní SPO-NA na svých sociálních sítích a seznámí s nimi veřejnost i prostřednictvím informačních kanálů svých partnerů. Z nominovaných produktů vybere vítěze veřejnost při hlasování na sociálních sítích. Nominace posílejte na info@krusne-hory.org a označte je Krušnohorská NEJ. Vítězem loňského nultého ročníku se stalo Thermalium Teplice.
Nad akcí převzal záštitu hejtman Ústeckého kraje Oldřich Bubeníček.
![](https://static.wixstatic.com/media/6e6385_5b74a3cf479b4dd5bfa1333fa0f0f512~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_1422,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/6e6385_5b74a3cf479b4dd5bfa1333fa0f0f512~mv2.jpg)